Tema: Re: Naudoti telefonai - paaiskinkit neismaneliui
Autorius: Aras
Data: 2016-10-17 17:02:38
Na, tai paaiškink, ką tada čia norėjai pasakyti:
"3-4 eurai meistrui i rankas,  3-4 *8 *21=576-768 eurai i menesi. cia jei
meistras uztrunka knopke keisti valanda. ir as ne siaip sau skaiciuoju
svetimus pinigus, o is savo puses, kaip greit as juos uzdirbu.

ar man vienam cia atrodo, kad 5000 eu/men i rankas biski dahuja (jei
meistras pizdabolas, ir keicia knopke atnesta ant lekstutes 8 min uz 4 eur,
0.5 eur min, 240eu per diena)"