Tema: Re: Naudoti telefonai - paaiskinkit neismaneliui
Autorius: Aras
Data: 2016-10-14 07:19:15
Tai pakeisi per dvi minutes man knopkę ar vis dėl to pripažinsi, kad nespėsi?

Tamsta pirmas pradėjai sapalioti apie 5000 eurų algą už knopkių keitimą. Pabandyk gal padirbėti? Orientacinį metinį klientų kiekį, atitinkantį tavo įsivaizduojamą atlygį, nurodžiau.
Ir būk malonus, nekabink etikečių nežinodamas situacijos.