Tema: Re: Naudoti telefonai - paaiskinkit neismaneliui
Autorius: Aras
Data: 2016-10-11 14:17:18
Ka tu pizdelini "dvi minutes darbo"! Vien kliento papezejimas isdestant beda uztruks bent tris minutes. O kur dar popieriu tvarkymas - sutvarkyti priemimo/atidavimo dokumentus! Gerai, darysi gyvai. Kokia garantija tada? Dokumenta vistiek reiks israsyti. O ir gyvoj eilej nieks nestoves. Jeigu ir stoves, ta ireiks mergos, kad suvaldytu klientu srauta, nes pats uzsipypinsi nuo lakstyt nuo feno prie kliento ir atgal.