Tema: Re: Del naviacijos
Autorius: kufass
Data: 2014-11-17 23:07:50
Tai Vilniu prilyginai portugalijai ir varai kaip su tanku tiesiu taikymu.
Net Vilniuj yra normalus keliai ir galioja eismo taisykles :)
O iGO yra skonio reikalas.
gps.lt forume turbut daugiausiai rasau iGO temoje,bet nesakau,kad patinka.

"svyt"  parašė naujienų news:m4dlic$8f0$1@trimpas.omnitel.net...

O man labiausiai patiko igo, ja patogiausia deliot sudetingesni
marsruta. Rusijoj naudoju naviteli, vilniuj ner geriau uz
oziexplorer.

--
---

----Android NewsGroup Reader----