Tema: Re: Del naviacijos
Autorius: Bronco
Data: 2014-11-04 15:16:04
On 2014-11-03 20:19, Nevkurse wrote:
> Kaip gryzt i senesne versija?

Jei nepasidarei backup, pvz. su Titanium, tai tik tinkamo apk
susiradimas išgelbės. Aš, vos pamatęs frazę apie visiškai perdirbtą UI,
pirmu reikalu pasidariau su Titanium Sygic bakupą, todėl nebuvo jokios
problemos su grįžimu atgal.

> Ismest dabartine, ieskot torrentuose apk

Išmest, ir instaliuot senesnę. O iš kur gausi, be skirtumo.

> Nuzsiupdeitins vel i nauja versija, zemelapius
> siunciantis?

Pradžiai įsitikink, jog Autoupdate'as Play storui išjungtas, nes tikrai
nieko neklausęs jis tau vėl naują sudės :) O žemėlapių kol kas naujų
nėra, visi tie patys, tai kol kas dėl to jokios bėdos nėra. O su laiku
(jei nustos rūkyti žolę) gal jie sutvarkys ir patį Sygic apps'ą :)