Tema: Re: Del naviacijos
Autorius: Nevkurse
Data: 2014-11-03 21:19:05
Gal vistik pasiseke :) Isbandziau Vilnius - Valencija - be problemu. Iki
Milano, iki Gdansko - visur susikaiciuoja. Luzo tik paprasius pesciajam
paskaiciuot iki kazkokio lenkijos miestuko :) Bet kas durna - kai jis jau
sudelioja marsuta, as nebegaliu jo pakeist/idet tarpini taska - nusimusa is
karto visas marsrutas. Daugiau pasinagrinejus ispudis - sushiko veikianti
daigta :/ Kaip gryzt i senesne versija? Ismest dabartine, ieskot torrentuose
apk ir is jo instaliuot? Nuzsiupdeitins vel i nauja versija, zemelapius
siunciantis?

On 2014-11-03 09:16, Nevkurse wrote:
> Pabandziau sumest marsruta iki Austrijos - suskaiciavo per ~5 sekundes.
> Skirtumo nelabai pastebejau nuo senos versijos.

Pamėgink sudėliot dar kelis gerai žinomus maršrutus, kuriais jau teko
važiuot ir pameni kas ten ir kaip. Gal išpuls ir tau tas bug'as. Tiesiog
netikiu, jog man taip "pasisekė" iš pirmo karto. Mačiau komentaruose
kažkas dėl to paties keikėsi, o žmogus, berods, buvo iš USA.