Tema: Re: Del naviacijos
Autorius: kufass
Data: 2014-10-26 22:33:51
Atsakiau o.navigacija temoje.
Neskubek su tais taskais.

"bat0nas"  parašė naujienų news:m2fo3k$mpv$1@trimpas.omnitel.net...

Deja nieko nenusvaigau.
Nenarpliosiu tavo atvejo (gal tu ios'u naudojiesi, kuris tą atnaujinimą gavo
gerokai anksčiau; arba iki šiol naudojai piratinę beta versiją) ir nežinau
kokie nauji "fycersai" gali būti navigacijos programoje.

Android platformoje atnaujinimas, kuris pakeitė visą vartotojo sąsają išėjo
šį mėn. Taškas.

On 2014-10-24 17:59, bat0nas wrote:
>Gi jau išėjo atnaujinimas ANdroid'ui spalį.
>Tiesiog Sygic nepasivargino "comming soon" nuimti puslapyje.

Tikrai kazka nusvaigai - pas mane raso kad versija 14.3.4 ir spalio 20d
updatas. Ale tikrai sena kaip velnias. Jokiu fycersu nauju nera.