Tema: Re: Del naviacijos
Autorius: bat0nas
Data: 2014-11-03 11:39:22
Pritariu, kas susiŠ vardą.
Aš nepastebėjau jokių blogumų (man Lietuvoje maršrutus paišo taip pat). Gal
tik pasigedau galimybės lanksčiau įterpinėti POI ir adresatus. Tiksliau
nematau galimybės kaip tarpinę stotelę įterpti POI (galima tik adresus).

"Nevkurse"  wrote in message news:m37dk1$273$1@trimpas.omnitel.net...

Pabandziau sumest marsruta iki Austrijos - suskaiciavo per ~5 sekundes.
Skirtumo nelabai pastebejau nuo senos versijos. Ar kas pasikeite
naviguojant - nezinau, nebndziau dar. Siaip tu teisus - susishiko varda
greit ir jauciu, kad ilgam. Nafig reikejo skubet, turbut ir patys nezino.

On 2014-11-03 08:12, Nevkurse wrote:
> Ir is karto atsiprase, kad cia dar beta versija, renka dabar useriu
> pastabas ir pagal tai developins toliau softa. Biski nerimtai atrodo.
> Jei anksciau galejau rekomenduot Sygic'a, tai siuo metu nuo to
> susilaikysiu.

Jie ten durnaropių priėdė, ne kitaip. Užtenka paskaityti kas vyksta Play
storo komentaruose :) Vakar pažvengiau skaitydamas :) Paskui dar
pabandžiau sudėlioti mintinai žinomą maršrutą apie 14.5 km, suvesdamas
adresą, tai nulūžo beskaičiuodamas :) Dar taip nulūžo, jog liko įjungtas
gps modulis, o pats sygic per naują nepasileido be mobiliako restarto :)
Aina jie peklan! :D

Gerą vardą reik kurti metų metais, o sugriauti viską galima per kelias
dienas...

Žodž, kas nori tapti "už nebrangiai" beta testeriu, welcome, bet aš šitą
Š pašalinau ir grįžau prie senos versijos.