Tema: Re: Del naviacijos
Autorius: svyt
Data: 2014-11-17 22:31:25
Siaip su bet kuria navigacija reikia susidraugaut, prie ko
 pripranti tas gali but ir geriausia. Nes ir su geriausiais
 zemelapiais jei nemoki nusistatyt ir pasitikrint marsruto gali
 gautis didelis vargas kelyje. O nusistatyt reikalinga siokia
 tokia patirtis.
O dar plius ta igo suinstaliuot gali but labai nepaprasta, irgi
 versiju milijonas ir kiekviena turi savu klaidu, atnaujinimus
 vedi kol randi ta kuria konkretus aparatas priima, pas mane
 seimoje viso 3 wm ir 4 androidai su igo, visu skirtingos
 versijos.

--
---

----Android NewsGroup Reader----