Tema: Re: Del naviacijos
Autorius: kufass
Data: 2014-10-27 19:47:20
O as visada rekomenduoju pradziai nemokamai isbandyti programas ir tada
pirkti.
Visos programos turi bugu.
Todel turiu nusipirkes androidini TomTom,Garmin Viago  ir androidiniui
StreetPilot garminini "Lietuvos keliai" zemelapi.
Uzsienyje labiausiai pasitikiu TomTom.
Nors Sygic naudoja TomTom zemelapiu pagrinda,bet skiriasi navigavimo
algoritmai.
Taigi - 1:1

"bat0nas"  parašė naujienų news:m2le3f$p4f$1@trimpas.omnitel.net...

1. Taip, kaip aš naudoju navigaciją, neturiu problemų su 14.6.6 (pas mane ne
..7 versija; matomai dar neatsinaujino mano playstore).

2. Natūralu, kad 14.6 yra totaliai nauja versija ir prasidėjo klaidos.
Versijų kaita manęs neerzina. Programos atsinaujina automatiškai, kai esu
namų tinkle. 50% ir TomTom šiuo metu navigacijai nuolaida. Ten irgi pilna
bug'ų? ;) Aš patenkintas šia programa, jos support'u, kaina. Todėl ir
rekomenduoju.

"kufass"  wrote in message news:m2jaa0$qa9$1@trimpas.omnitel.net...

1.Buvo Sygic grazi ,bet prastai planuojanti marsrutus,tapo visisiskas SH...
Su 14.3.4 versija dar galima bandyt naviguot.

2.Nuo 14.6.x versijos Sygic tapo visiskas nesusipratimas. Legaliems
vartotojams po kelis kartus per diena keicia programos versija.
Neveltui leidzia nemokamai but beta testeriais. Ir programa stumdo su iki
50% nuolaida.
Naujausia versija- 14.6.7.
Nu ,paskaityk atsiliepimus forumuose,pries siulydamas toki shuda.

"bat0nas"  parašė naujienų news:m2attm$seh$1@trimpas.omnitel.net...

1) Vienareikšmiškai Sygic. Šiuo metu yra 40% nuolaida
(http://www.sygic.com/en/gps-navigation?r=topmenu). Europos žemėlapiai -
34.99€

2) Diegtis tiesiai iš google play:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sygic.aura&hl=en Tada
programoje nueini į Sygic Store, tada Buy Sygic ir išsirenki Europos
žemėlapį. Arba iš Sygic puslapio nusiperki raktą ir telefone Restore license
ar pan. (šiuo metu neturiu ryšio ir negaliu patikrinti, kaip tiksliai
vadinasi).

"news"  wrote in message news:m2ar93$qj2$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,
padekite ir patarkite
1. kokia navigacija isideti i telefona "samsung galaxy trend 2", kad
neskaiciuotu duomenu
2. Niekada androdiniuiose telefonuose nieko nedares, tai gal galetume
mestelt ir nuoroda kaip instaliuoti?
Aciu is anksto visu nuomones laukiamos