Tema: Re: Kur Android atveju kas saugoma?
Autorius: padugne
Data: 2012-02-23 23:51:55
On Thu, 23 Feb 2012 22:45:38 +0200, Caponi wrote:

> Bet toks elgesys jau greiciau isimtis nei taisykle

Paziurek i registry kiek ten appsai visokio meslo prikuria :)
Androidiniai analogiskai naudoja kortele, nors tiesa pasakius guglius
specialiai jiem yra padares ir registry analoga. Bet paterst i kortele
lameriams kazkodel atrodo paprasciau. Anyway, normalus appsai netriedzia
i kortele ir po androidu. O tai kad kaip ir visur gausu shiknarankiu tai
anokia cia paslaptis.

> Nu as galiu suprast neapykanta Microsoftui, ne karta su tuo reiskiniu
> susidrures, ale kad apkaltint MS uz tai, koki formata pasirinko naudot
> Google... :-) Sakyciau, persistengei si karta su kaltinimais, kortele
> suformatuot galima kaip tik nori...

Be reikalo verti ant neapykantos, emocijos cia ne prie ko.

Del FAT32 naudojimo "kaltas" yra butent MS. Nes butent ju OS nieko kito
"nesupranta", tai todel visiems kitiems nera jokio pasirinkimo. Jei
kortele suformatuosi kita failine sistema, tai jos nebepanaudosi niekur
kitur. Juzeriai to nori? Nemanau. Be to pajungus per USB-Storage jos
neskaitys 90% kompu ir 90% juzeriu bus labai nelaimingi beigi rasys
peticijas.

Taipogi SD korteliu kontroleriai yra pritaikyti dirbt su FAT32 (del tu
paciu priezasciu) ir suformatavus kitaip galima gerokai sutrumpinti ju
tarnavimo laika ir suletint darbo greiti.

Kas del google, tai savo naudojimuisi ji pasirinko labiau tinkama ne
FAT32. Todel devaisus be FAT tenka pajunginet per MTP ir juzeriai patampa
vel bruzda, nes tai nera "tikras X: diskas". Nes windowsai nemoka jo taip
primappinti.

> [...]
> dziaugsma - tas pats siukslynas kortelej, nekontroliuojamas bardakas
> markete (o ir apskritai softo gausoj, kur daug kas, susidaro toks
> ispudis, yra kopijos kopija nuo kitos kopijos ir negarantuotai veikia)
> ir galiausiai nenumaldomas noras kiekvieno sudo list i interneta. Tai
> tik mano nuomone (diskusijos cia nebutinos :-)), bet sena gera WM,
> budama gal ir ne idealiai pritaikyta siuolaikiniams pirstu maigomiems
> devaisams, visgi negali nedziugint savo palyginus griezta tvarka ir
> galimybe, zinant ko ir kaip, be papildomu burtu (visokiu rootinimu)

Tai WM buvo toks pat nekontroliuojamas bardakas su tiek gerais tiek ir
blogais appsais, tiesiog neturejai bendro appsu "registro" kur jie
matytusi visi kartu.

Apskritai tai deja bendros "naujuju laiku" problemos, nepriklausomai nuo
OS. Todel WM kaip tokio dienos buvo vienaip ar kitaip suskaiciotos, ji
turejo radikaliai keistis arba vistiek butu mirusi.

WM toks "laisvas" buvo tik todel, kad buvo kurtas izoliuotam devaisui,
kuris is interfeisu turejo max koki nors infrareda. Todel blogieciams
buvo neitin idomus.

Veliau atpigus duomenims devaisai po truputi eme pastoviai kabaliuot
online ir pavojus eme vis didet. Tai suprasdamas MS beje irgi bande
uzsukinet varztelius, tik del sistemos dizaino tai buvo kova su veju
malunais. Pvz i WM5 jau buvo ideje binariu signinima ir kai kuriuose
devaisuose netgi aktyvave. Bet kadangi taip ir nepadare normalios appsu
distribucijos sistemos, tai nedriso aktyvuot visur be isimties. Noretum
sitai apeit tektu lygiai taip pat "rootint".
Kazkokiu didesniu katastrofu nenutiko tik todel, kad tam momentui WM jau
tapo "stagnuojanti" platforma su mazai juzeriu ir mazu tu paciu juzeriu
aktyvumu internete.

Kas del moderniu appsu lindimo i interneta, tai kadangi jis yra ir niekas
nedraudzia, tai ko neilindus? iOS ar WP tai dar baisiau, nes ten juzeris
sito net nezino, t.y. developeriam isvis jokiu stabdziu.

Zodziu saldus sapnas pasibaige ir atgal nebegrizh. Kolumbas atrado
amerika, parvezhe lauktuviu ir ju deja nebesusemsi atgal.

--
kthxbai.