Tema: Re: Kur Android atveju kas saugoma?
Autorius: bat0nas
Data: 2012-02-21 17:21:51
Nujaučiu, kad savo pacanui reikia Linux pakišti jau dabar, kol dar nežino,
kas tas My Computer. Tada užaugs nesugadintas, kaip aš :)

"Yvl"  wrote in message news:ji0b08$tkh$1@trimpas.omnitel.net...

1. cia ne wimdausai
2. paleidau savo pacanui (kurs "viska moka ir zino apie kompus") Ubuntu -
ispute akis: O kur My Computer??? Kai paklausiau naxujam - nesugebejo
suformuluot :)
tai gal ir tu maziau i dusia imk tokius nereiksmingus reikalus... ir kaip
tau jau sake - priimk tai kaip RAM, o ne kaip papildoma diska :)