Tema: Re: Kur Android atveju kas saugoma?
Autorius: padugne
Data: 2012-02-23 14:15:57
On Thu, 23 Feb 2012 13:39:31 +0200, Uu <moo@bla.com> wrote:
>Kurį patogiau nešiotis? Man tai microUSB. Ta MHL dėžutė visai nepatogi.
>Ir dar HDMI kabelį reik rasti (ne visi prie telikų jį turi...)
>
>Vienžo man tas MHL nepatiko, nusivyliau.

man irgi MHL nepatiko, todel ir rasiau apie microHDMI. Du skirtingi
dalykai.

>Hmm. Na stabdymo nepastebėjau (ne sony). Kuris galas stabdo - telikas ar
>lopetėlė?

Telikas. O jau zoomint ar pannint su distanciniu tai isvis mura. Su
lopetele viskas liuks.

>Na taip, būtų idealu, jei visi telikai turėtų MTP palaikymą. Tada tikrai
>galima pagalvot apie USB Storage išmetimą. Tačiau dabartinėje
>situacijoje išmest jį reiškia išmest patogią fyčią vardan techninio švarumo.

Vardan patogumo ateity. Kas del usb tai siandienai man sita fycia
useless, nes gal tik vienas telikas is bandytu sutiko rodyt telefono
video.

--
kthxbai.