Tema: Re: Kur Android atveju kas saugoma?
Autorius: padugne
Data: 2012-02-21 20:25:29
On Tue, 21 Feb 2012 15:46:51 +0200, bat0nas wrote:

> Taip.. ir net labai.
> sdcard aš suprantu kaip mano C: ar D:, kur tiksliai žinau, kad visas Š
> yra Program Files, ProgramData, Windows ir Users/mano_vardas/AppData.
> Visa kita - mano kontrolėje.

Cia tik tau taip atrodo kad kazka kontroliuoji. O realybeje koks nors
appsas panorejes gali patriest belekur kur tik uzsinorejes.

> O Android atveju - sdcard'e visos App daro ką nori.

Tokia jau tos SD korteles "konstrukcija", microsofto deka FAT32 neturi
visiskai jokios permishinu kontroles. T.y. karta ten nusileide duomenys
sistemai tampa visiskai nebeatrenkami, nezinai kas koki faila sukure.

> Google galėtų sukurti ką nors į %program files% ar pan. ir liepti
> developeriams tuom naudotis. O jei nesinaudos - gaus mažiau pajamų už
> app pardavimus.

Yra viskas kuo detaliausiai sukurta ir uzdokumentuota, paskaityk dev
gaida kur daviau linka. Tik tai deja nieko nekeicia tame, kad pilna
shiknarankiu developeriu kuriem visi tie gaidai nusisnypst.

Sprendimas - tokiais appsais nesinaudot, reitinguose parasyt kodel
nesinaudoji ir developeriai gaus maziau pajamu beigi zinos uz ka.

--
kthxbai.