Tema: Re: Kur Android atveju kas saugoma?
Autorius: bat0nas
Data: 2012-02-21 15:46:52
Taip.. ir net labai.
sdcard aš suprantu kaip mano C: ar D:, kur tiksliai žinau, kad visas Š yra
Program Files, ProgramData, Windows ir Users/mano_vardas/AppData. Visa
kita - mano kontrolėje.

O Android atveju - sdcard'e visos App daro ką nori.

Google galėtų sukurti ką nors į %program files% ar pan. ir liepti
developeriams tuom naudotis. O jei nesinaudos - gaus mažiau pajamų už app
pardavimus.

"Yvl"  wrote in message news:jhvvce$e77$1@trimpas.omnitel.net...

o tave pisa, kas ten voliojasi?