Tema: Re: Kur Android atveju kas saugoma?
Autorius: padugne
Data: 2012-02-21 16:48:25
On Tue, 21 Feb 2012 15:18:21 +0200, Uu <moo@bla.com> wrote:
>Pabūsiu lameriu - nu man patogu, kai nuėjęs į svečius gali pajungt
>lopetėlę prie teliko ir pažiūrėt fotkes. Tas (kiek teko patirt) įmanoma
>tik su usb-storage, visoke usb mtp-ptp su statistiniu kompu/teliku nevaro.

vista ir kiausinis. Ner telefonu su mtp palaikymu, ner ir teliku.
Cia panasiai kaip ir su fortkem. Visi keikiasi del visokiu problemu,
bet negali nejuzint nes fortkes juzina kiti, kitaip iskrisi is
kontexto

Zoxziu jei atsiras telefonu su mtp tai atsiras ir palaikymas
telikuose. Iki tol galima ismeigt HDMI :)

--
kthxbai.