Tema: Re: Kur Android atveju kas saugoma?
Autorius: Uu
Data: 2012-02-23 13:39:31
On 2012.02.23 12:20, padugne wrote:

> S2 jei ka HDMI neturi tik MHL. Normalus microhdmi kabeliai nei kiek ne
> didesni uz microUSB.

Na jau. Nematai skirtumo? Čia:

microUSB:
http://www.asbdistributions.com/image/cache/data/Products/USB/BB%200.3m-500x500.jpg

MHL:
http://st.gsmarena.com/pics/11/05/galaxys-ii-mhl/gsmarena_001.jpg

Kurį patogiau nešiotis? Man tai microUSB. Ta MHL dėžutė visai nepatogi.
Ir dar HDMI kabelį reik rasti (ne visi prie telikų jį turi...)

Vienžo man tas MHL nepatiko, nusivyliau.

> Ir seip kiek pastebejau daugelis teliku nevirskina
> telefoniniu/muilininkisku video. Ir interfeisas nerealiai stabdo (beveik
> naujas upperendinis sony). Tiek kad praeina noras ziuret.

Hmm. Na stabdymo nepastebėjau (ne sony). Kuris galas stabdo - telikas ar
lopetėlė?

> Tai jau geriau tada muilas, bent jau kazka rodo. Ir panorejus ka nors
> pazumint uztenka timptelt pirsteliu.
>
> Dar geriau butu kad imontuotu ir MTP palaikyma.

Na taip, būtų idealu, jei visi telikai turėtų MTP palaikymą. Tada tikrai
galima pagalvot apie USB Storage išmetimą. Tačiau dabartinėje
situacijoje išmest jį reiškia išmest patogią fyčią vardan techninio švarumo.