Tema: Re: Tele2 meluoja?
Autorius: md
Data: 2011-12-22 17:20:22
nu issiliejai, matau, cia ant musu abieju :) gal lengviau patapo :)

del ko rasau apie tas 100 dienu... taigi stengiuosi, kad kiti
neuzsirautu ant tokiu bajeriu. Gal kas nors analogiskai isidejes kortele
i signa ir net neitaria, kad jinai negali nieko issiusti. Kaip manai,
kokio galo as kelciau ta tema dabar? Tu manai, as tikiuosi, kad Tele2
perskaitys cia musu blevyzgas ir susitvarkys? Ne velnio, tiesiog
naudojuosi proga pasakyti, kad su Tele2 reikia buti atsargiam ir
tikrinti, tikrinti ir dar karta tikrinti.

o apie sviesas tai cia ne itema... bet velgi stengiausi iskelti minti,
kad vazineju su priesrukinem ne is durnumo, o is reikalo. Ir specialiai
nepatingejau nurodyti modelio, gal kas atkreips demesi pries rinkdamasis
masina.

vieni newsus laiko vieta pasikolioti, man tai yra informacijos saltinis.