Tema: Re: Tele2 meluoja?
Autorius: ukw
Data: 2011-12-22 11:45:38
as padariau paprasciau - nusispjoviau i ta puse ir net i njusus nerasiau.



"nonname" <nonname @ gmail.com> wrote in message 
news:jcut7p$fk6$1@trimpas.omnitel.net...
> tai aš visada siūlau tokiais atvejais paslaugų tiekėjo paklausti, ką jie 
> darys, kai kreipsies į vartotojų teisių apsaugos tarnybą.
> Labai dažnai problema išprendžiama teigiamai, man taip buvo senais laikais 
> su bite online - 100 Lt gavau,
> o jei nepadeda - tai iš tikro kreiptis į vartotojų teisių apsaugos tarnyba 
> ir sugriįš tie pinigai, jei tikrai nepraėjo 180 dienų ...
>
> "ukw" <url@url.com> parašė naujienų 
> pranešime:jcumhc$4in$1@trimpas.omnitel.net...
>> tai kad nekoreguoja.
>>
>> atrase tik emeilu, kad po paskutinio papildymo praejo 100 dienu todel
>> numeris atjungtas negriztamai ir pirkit nauja pakuote.
>>
>> i klausima apie 180 dienu nieko neatsake.  gaila ir numerio ir litu, nes
>> buvo nemenkai palyginus.
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>> "md" <md@mobile.me> wrote in message
>> news:jcumb6$430$1@trimpas.omnitel.net...
>>> On 2011.12.22 09:27, ukw wrote:
>>>> saskaitos galiojimas yra kitas reikalas nei numerio galiojimas ir 
>>>> vistiek
>>>> kazkodel jie raso kad galioja 180dienu.
>>>>
>>>> ta pati rase ir korteles pakuoteje (turejau pasisaugojes visa bukletuka
>>>> su
>>>> PIN ir PUK korta)
>>>
>>> nu valio, galetu taisykles pakoreguoti atitinkamai
>>>
>>
>>