Tema: Re: Tele2 meluoja?
Autorius: nonname <nonname @ gmail.com>
Data: 2011-12-22 11:28:25
tai aš visada siūlau tokiais atvejais paslaugų tiekėjo paklausti, ką jie darys, kai kreipsies į vartotojų teisių apsaugos tarnybą.
Labai dažnai problema išprendžiama teigiamai, man taip buvo senais laikais su bite online - 100 Lt gavau,
o jei nepadeda - tai iš tikro kreiptis į vartotojų teisių apsaugos tarnyba ir sugriįš tie pinigai, jei tikrai nepraėjo 180 dienų ...

"ukw" <url@url.com> parašė naujienų pranešime:jcumhc$4in$1@trimpas.omnitel.net...