Tema: Re: Tele2 meluoja?
Autorius: ukw
Data: 2011-12-22 08:28:16
man taip pernai nuplauke PILDYK kortele su kokiais 50-60 litu.

sedejau Norvegijoj ir telefonas buvo ishjungtas kokius 3 menesius
(paskutinis papildymas buvo kokie 4 men). grizus i LT ir isijungus buvo
aptikta kad kortele nebeaktyvi.  skambutis ir emeilas io tele2 nepagelbejo.

taip kad, triukas nenaujas