Tema: Re: Tele2 meluoja?
Autorius: nonname <nonname @ gmail.com>
Data: 2011-12-20 15:05:53
https://www.pildyk.lt/virtuali-pagalba/?category=3%2C466&article=452

"
PILDYK SIM kortelės galiojimas

Nesuaktyvinta PILDYK SIM kortelė galioja 2 metus nuo pagaminimo datos.

Numerio (SIM kortelės) galiojimas:
 po 180 dienų nuo paskutinio sąskaitos papildymo (arba po 80 dienų nuo to momento, kai sąskaitoje lieka 0,00 Lt) kortelė ir numeris tampa nebeaktyvūs, numeris prarandamas (pildyti jau per vėlu, reikia pirkti naują SIM pakuotę).
Todėl norėdamas pratęsti SIM kortelės galiojimą, sąskaita turi papildyti bent 1 litu iki tol kol nepraėjo 180 d.

Sąskaitos galiojimas:
 100 dienų nuo paskutinio sąsk. papildymo gali skambinti, gauti skambučius, rašyti ir gauti SMS žinutes, bei naudotis kitomis paslaugomis.
Po 100 dienų (iki 180) galėsi tik gauti skambučius (tik Lietuvoje, nes užsienyje atsiliepti skambučiai yra mokami) ir SMS žinutes.
"
"md" <md@mobile.me> parašė naujienų pranešime:jcncd2$9qd$1@trimpas.omnitel.net...