Tema: Re: Tele2 meluoja?
Autorius: Korke
Data: 2011-12-22 12:03:46
newsu posakis tinka ponui "ciukcia matyt tik pisatel, o ne citatel'"
problema ta, kad parasyta ju dokumente:
"saskaita bei numeris galioja 180 dienu nuo paskutinio papildymo"

sumalta i viena ir saskaita ir numeris...
realybeje gi numeris, taip - 180, bet saskaita tik 100. Tiesiog
prisispausdino matyt per daug rasliavos popierines, paskui paslaugos
teikimo metu pamate, kad xuinia gaunas tiek laiko laikyt aktyvia
saskaita, sutrumpino perioda, apie tai paskelbe kaip ir priklauso web'e
savo, bet tai su popieriniu jau paleistu i pasauli nesugeba surinkt atgal.

speju Vartotoju teises pasius tave toli, nes T2 sakys, musu web'e
parasyta "aktuali redakcija", kas reiskia visos kitos bet kur esancios
negalioja.

O jei jau pati pradini klausima keliant, tai autorius viso sito posto
isvis matyt neturi ka gyvenime veikt... 100 ar 180 ...nes matai
SIGNALIZAAACIJA jis turi...   Visi cia turi ir nieks problemu nedaro, ka
pries pirkdamas web'e negalejai pasidomet ?
Ar sunku uzsidet reminderi, kas 95 dienos papildyt po 1Lt. Tarsi zmogus
neturetu kitu gyvenime rupesciu.... iskele problema... kaip is seimo
koks butum, del sudeliavimu toki kipisha kelt. Kitam topike padejes
skersa ant KET del priesrukiniu, stilium man pajibat taisykles vazineju
kaip man isivaizduoju saugiau, geriau susimokesiu bet vazinesiu.... nu
tai cia atitinkamai T2 pajibat' ant taves, kad popierinej parasyta tiek,
o naujausioj ir galiojancioj taisykliu versijoj ne tiek.