Tema: Re: Tele2 meluoja?
Autorius: EVO
Data: 2011-12-19 16:56:56
man *245# rode kad SIM kortele galioja iki 2011-11-24 d. Pagal sms,
kuria gavau, kai pasibaide mano pokalbiu saskaitos galiojimas, su
priminimu pasipyldyti, kad galeciau skambineti irgi gavosi, kad
2011-11-24 nebeveiks mano SIM kortele. Na as ir laikiau isjungta tel.
iki 2011-11-19. O kai ijunges norejau pasipildyti, pamaciau kad SIM
registracija nesekminga. Praradau per juos virs 100Lt sim kortelej.
APGAVO ZULIKAI-MELAGIAI.