Tema: Re: Iphone 4S Siri
Autorius: Uu
Data: 2011-10-18 17:40:47
Tai va, kad su androidu yra platus pasirinkimas. Pvz. motoroleris
apdeitų nelinkęs dalint. Išleido ir pamiršo. O koks zumzungas - prašom,
2.3.3, 2.3.4, 2.3.5 androido apdeitus tvarkingai duoda.

Manau teisingiausia būtų su ėplo aifounais lygint googlo pardavinėjamų
ragelių apdeitus. Kai iš pirmų rankų perki. Tai palyginus... netrūksta
apdeitų ir naujienų tiem nexus'ams :)