Tema: Re: Iphone 4S Siri
Autorius: Rimas
Data: 2011-10-12 11:02:46
Vairuojant - tam yra?/bus normalios navigacijos (integruotos) o ne koks
obuolys. Kur ir galėsi važiuojant sakyt - "davai varom į piceriją x".
Akliesiems (ir kitiems tam tikriems neįgaliesiems) - taip. Kitas
dalykas, bet kuris prietaisas valdomas balsu tokiems žmonėms būtų labai
gerai.
Mezgant - nu visgi sedi namuose turbūt? Vėlgi protingas namas daug
geriau nei obuolys būtų.
Purvinos rankos - vėlgi taip, nu bet gal užtenka "Hello" ir "call to"?

Aš už tikrai protingas valdymo balsu sistemas esu tiktai už, bet vėlgi,
telefone nelabai jų reikia mano manymu. Bus gerai - nebus nereikia.