Tema: Re: Iphone 4S Siri
Autorius: Andrius
Data: 2011-10-13 15:01:33
On 2011-10-13 06:18:11 +0000, VNO said:

> tu jauti kaip nuishneki ar ne? :D
>
> da rkarta - parodyk man imone, kuri samoningai isleidzia sh produkta
> tikinti pelna?
>

> del martfonu pigeniu - cia tai 3.14zdec pvz :D
>
> tipo pagal tavo analogija visi turi pirkti Mercedes S600, o jau VW ar
> koks Hyundai - tai sh? :D

Nepjauk gryba su tom masinom

Paimk koki kastruota smartfona kad ir HTC Tatto ir pabandyk surinkti
koki teksta, net numeri surinkti ne taip lengva
jau nekalbu apie merginas su ilgesniais naguciais. Tai tau ir
produktas, apie vertotoju pataguma is vis nepagalvota
todel kad jam svarbu pasipelnyti is pigesniu surinktu detaliu.
O kur jau naujesnio softo palaikymas ten is vis pamirsta nusperki
produkta ir ziurek jokiu updeitu nebegauni, todel kad dzin jam
tas vartotojas svabu pardaviau ir pasipelniau.