Tema: Re: Iphone 4S Siri
Autorius: padugne
Data: 2011-10-17 09:53:03
On Mon, 17 Oct 2011 09:17:35 +0300, Aladdin wrote:

> Nu matai, kai jau kas pas android'a blogai - ta jau galima pateisinti, o
> jei tik pas ifona kas netaip, labai garsiai apie tai saukiama:)
>
> Pvz. asmeniskai man LABAI nepatinka, kad android pasaulyje absoliuciai
> visi gamintojai isleidzia modelius ir labai greitai juos tiesiog numeta,
> jokiu atnaujinimu, jokiu patobulinimu. Pas apple berods iOS 5 ant 3Gs
> sudeti galima.

Seip tai netiesa, pvz tiek HTC tiek zumzung savo modelius atnaujina
pakankamai ilga laika, pvz toks GalaxyS isejes berods su 2.1 turi
paskutini 2.3.
Galu gale jei tenkina applo modelis niekas netrukdo imt telefonus tiesiai
su guglo brandingu. Va toks pries pora metu isejes NexusOne iki siol
gauna updeitus.
HTC Desire kazkiek nepasiseke su flasho kiekiu, norint updeitinti reikia
atsisakyt nuo kruveles fyciu.

--
kthxbai.