Tema: Re: Iphone 4S Siri
Autorius: Aladdin
Data: 2011-10-17 09:17:36
On 2011.10.14 08:28, VNO wrote:

> Andriau, tai ka tu parasei yra rinka. paklausos/pasiulos desnis.
> pasakyk dar ,akd nei vienas is to Tatto nebuvo parduoti :D
>
> Del update - o kas tau sake, kad visi yra geekai?
> as nei karto gyvenime update nedariau - veikia tel ir ok.
> kam cia to reikia?

Nu matai, kai jau kas pas android'a blogai - ta jau galima pateisinti, o jei tik pas ifona kas
netaip, labai garsiai apie tai saukiama:)

Pvz. asmeniskai man LABAI nepatinka, kad android pasaulyje absoliuciai visi gamintojai isleidzia
modelius ir labai greitai juos tiesiog numeta, jokiu atnaujinimu, jokiu patobulinimu. Pas apple
berods iOS 5 ant 3Gs sudeti galima.