Tema: Re: Iphone 4S Siri
Autorius: Andrius
Data: 2011-10-13 20:49:19
On 2011-10-13 14:26:38 +0000, Yvl said:

> obolis tikrai pagalvojo. atstovi eilej, gauni issvajotaji iphone4, cia
> pat ant suoliuko drebanciom rankom dedi SIM, jungi... o ragelis tau ir
> sako: pasol naxui, dokit man pradzioj shniura ir kamputeri su
> iTunesais...
>
> o cia tai patogumo virsune!

Bet kada esi pirkes Apples parduotuveje. As ne is tu kuris stovetu
eilesi del kazkokios gelezies.
Pirkau iPad, cia dar ju trukumas buvo. Jau pradejau ieskoti kur cia
kasa, priejo vienas darbuotojas paklause kuom padet galiu, pasakiau
noriu iPad pirkti nors nesitikejau
kad tures, bet paklausiau. Pasiziurejo prie kompo pasake kad yra toks
modelis kuri noriu nusipirkau. Paskiau pasiule kita darbuotoja kuris
pajuks iPad kad aktivuoti ir patikrins ar veikia ir kita konsultacija
jei reikes ir t.t.