Tema: Re: Iphone 4S Siri
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-10-18 16:37:11
na, ka tokiu atveju galiu drasiai rekomenduot - htc legend - vazhiavau su
rolikais, jobinaus - kritau ant telefono - vieninteliai nuostoliai - vos vos
nubrauktas aliuminis vienoj vietoj... Traukiau ish kishenes, uzhsikabino
ranka uzh kazhkur, srido oru, krito ant shaligatvio - vienintelis pastebimas
pazheidimas - ilenktas aliuminio korpusas.. kazhkada sugebejo ir ne tik
nukrist nuo bambos lygio, bet ir nudardet laipteliais i pusrusi apachioj -
gyvas sveikas, jokiu problemu... tiesa kiekviena kart galvojau, kad jau bus
amba;)