Tema: Re: Modestui del Omnio garantiniu.
Autorius: MumZer
Data: 2011-09-05 03:59:51
is kompo htc kraunasi normaliai (htc desire z).
tik LECIAU
jei us originaliu krovikliu 1000mA pakrauna per 1-2 val, tai is kompo
reikia kad kokias 2-3 pakabetu.. kartais ir ilgiau, jei tuo metu su tuo
telefonu 'zaidi' bekraunant

beje pas mane originalaus htc kroviklio kistuko (usb 'skyle') viduje
kontaktai neatlaike nei 3 menesiu.. nesuprantu kaip ten juos daro.. ://

p.s. kas zino kiek tas originalus kroviklis (be laido) kainuoja? nes 1A
krovimas visgi greitesnis nei mano turimi nuo visokiu kitaisku plejeriu
300-400mA