Tema: Re: Modestui del Omnio garantiniu.
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-09-02 01:12:31
    Jep. Ir kadangi remontuos Latvijoje, pazadejo paskambinti ar atsiusti
SMS po dvieju savaiciu. Atkreipiau demesi, kad jei jie nori tai padaryti,
turetu man duoto kokia mobilka. Atsakymas nustebino - buvo neigiamas.
Paaiskinau, kad po dvieju savaiciu, man tas telefonas nahuj nereikalingas,
nes prie tokios situacijos, einu iki konkurentu bufeto ir perku nauja. Todel
servise paprasiau tik nustatyti gedima, bet telefono neremontuoti. Omnio
pardaveja man paaiskino, kad - suprantate - jog tai telefonas (blin,
galvojau kad apelsinas) ir todel mes jo atgal priimti negalesime, nes tai ne
taip paprasta ir as ja turiu suprast. Kad man priklausomye nuo telefono ir
per tiek laiko man prasides juodos lomkes suprast nenorejo - nu negali gi
taip but, jei nores mano draugai suras mane ir be telefono turbut. Mergaite
buvo sventa isitikinusi, kad kalba tiesa ir kad as negaliu buti toks kiaule,
kad nepalauksiu dvieju savaiciu. Dar bande apeliuoti kompetencijos ribomis
ir siule skustis "auksciau" info@omni.lt, gal ten "atsizvelgs", bei rimtu
veidu pasakojo baisias istorijas, kad jei pas juos kazkas priims mano
sugedusi telefona, tai tas zmogus tures ji nupirkt (cia rimtai). Nu tai ka
ten diskutuosi - vistiek supratau, kad ant mano problemu ten visi uzkale ir
tik laukia kada pamaina baigsis. O gal kaip zmones ir neuzkale Itikiu, kad
seimoj jie nuostabus zmones), bet instrukcija mano atvejui nieko nesako.

    Reziume - ryt dar del tvarkos, jei tikrai netingesiu parasysiu laiska
(nes nematau dideles motyvacijostai daryt), o po piet einu pirkt naujos
triubeles - laimei skubet nereikia, radau dukros kazkoki krizini. O po to,
jei nepavyks gauti naujo tokio paties omnio ragelio, ziuresim, kaip jie
negali atgal priimt. Liudna, ka cia daugiau pasakysi....

    Vaziuodamas atgal pagalvojau, kad tik viena paguoda. Ragelis jau darosi
eilinis pirkinys - savaitgali pragerei, varai ant smugio perki nauja. Tik
ash jau diedas biski. O koks moksleivis taigi gal puse vasaros siena ravejo,
kad norima zaisliuka nusipirktu. Ir kas gai paneigti, kad kokiam Kelmes
rajone ji analogiskais bybiais neuzmete. Vat del jo tai liudna truputuka ir
gaila uz Tevyne...

"VNO"  wrote in message news:j3om6p$i4a$1@trimpas.omnitel.net...

manau standartinis - pasiule priimti telefona remontui.

VNO