Tema: Re: Modestui del Omnio garantiniu.
Autorius: Modestas
Data: 2011-09-02 11:40:36
"Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message news:j3ptul$jrr$1@trimpas.omnitel.net...
>O man nepohuj kazkieno Pentaksas ir jo kalibravimas? Pirmiausia, ash net
> nezinau - kas tas kalibravimas - gal net ne remontas?

Turimas omeny AF reguliavimas kai aparatas nepataiko sufokusuoti. Jei viršija gamintojo nustatytas tolerancijos ribas, gaunasi kaip ir garantinis remontas

> Bet jei praejus
> kelioms dienom nuo pirkimo dviem savaitems sugenda mano pagrindine darbo ir
> asmeninio rysio priemone,

Aš sunkiai įsivaizduoju save situacijoje kai bent kiek svarbi veiklai sistema nėra rezervuota ar gamintojas su atsarginėmis dalimis nelaukia žemo starto pozoje jų pristatyti. Deja, paprastai šis malonumas neateina dykai.

> reikalavimas ja pakeisti per protinga termina -
> manau pagristas ir teisiskai ir ukiskai mastant. Argumentas - pasaulis toks
> neteisingas ir tu paprasciausiai nesigaudai realybeje - visada telefonu
> remontas taip vyko ir vyks - nejebiot.
>
> Svarbiausiai, rezultatas taigi vistiek bus koks man reikaingas. Siandien
> turesiu nauja rageli, o omnis uz shita grazins pinigus ir gales subinen
> susikist. Tik klausimas, kam labaiu nereikejo shito cirko - man ar jiems?

Gerbdamas šio emocingo pasisakymo priežastis, pastebėsiu kad greičiausiai susikiš koks nors ponas Xue Hui iš gamintojo "OTK".