Tema: Re: Modestui del Omnio garantiniu.
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-09-02 09:43:33
O man nepohuj kazkieno Pentaksas ir jo kalibravimas? Pirmiausia, ash net
nezinau - kas tas kalibravimas - gal net ne remontas? Bet jei praejus
kelioms dienom nuo pirkimo dviem savaitems sugenda mano pagrindine darbo ir
asmeninio rysio priemone, reikalavimas ja pakeisti per protinga termina -
manau pagristas ir teisiskai ir ukiskai mastant. Argumentas - pasaulis toks
neteisingas ir tu paprasciausiai nesigaudai realybeje - visada telefonu
remontas taip vyko ir vyks - nejebiot.

Svarbiausiai, rezultatas taigi vistiek bus koks man reikaingas. Siandien
turesiu nauja rageli, o omnis uz shita grazins pinigus ir gales subinen
susikist. Tik klausimas, kam labaiu nereikejo shito cirko - man ar jiems?