Tema: Re: Modestui del Omnio garantiniu.
Autorius: Korke
Data: 2011-09-02 09:24:59
cia kaip supratau jie ne remontuoti, o tik nustatyti ar gedimas
gamintojo (t.y. garantinis) turi 2 savaites siuntinet ? Tam, kad tada
israsyt defektacijos akta su kuriuo ommnis privaletu keist ar shaibas
atiduot ?
Nera istatymiskai apibrezta to laikotarpio konkreciai ? Ar panaudotas
standartine fraze "per protinga termina" ?