Tema: Re: Modestui del Omnio garantiniu.
Autorius: VNO
Data: 2011-09-02 14:20:05
imho viskas paprasta:

1. telefona grazinti be preizasties negali, nes jau neveikia.
2. telefona reikia patikrinti ir LR istatymai matyt nenumato tos patikros laiko.
nebent gal parasyta per protinga termina, aks 2 sav yra ok.
3. LR istatymas nenumato pakaitinio daikto isdavimo galimybe (as taip manau).
tad telefono tu negauni.

Na ir 4. matomai neesi VIP persona Omnyje, kaip ir as :)

Todel as turiu visada atsargini raga namuose.
Nes su durniai kovoti nera laiko, geriau ikru valguyti ir gerti :D

VNO