Tema: Re: pirmasis veidrodinis fotikas, kokį rinktis?
Autorius: Jonas
Data: 2011-08-24 09:34:06
Plastikinis kitas, be blykstes:
https://picasaweb.google.com/101213371431240090235/RallyEstonia2011
su kuria cia muiline galeciau smagiai pafotografuot, gaut kazkoki rezultata
ir nesusigadint nervu del lievo AF, leto shot-to-shot laiko ir pan? Dslr
smagumas ne vien tik pixel-peeping'e, bet ir paciam naudojime.
Beje vienas geras komentaras is pazystamos, kuri ilgai rinkusis nauja
muiline pasirinko pentax  K-x - 'afigienai, nebereikia vaikam sakyti -
sutokit, noriu jus nufotografuot':)

"Dainiushas"  wrote in message news:j30nqj$sk2$1@trimpas.omnitel.net...

bbz, pas mane 24-105 sveria bene 750, kūnelis turbūt 600 plius METZ 48
su batareikėm dar gal kokie 400. Vienu žodžiu daug. O jei DSLR'ą
tampytis su plastikiniu kit'u ir be blykstės, tai tada ir muilinė OK :).