Tema: Re: pirmasis veidrodinis fotikas, kokį rinktis?
Autorius: Jonas
Data: 2011-08-23 11:45:09
O as tai atvirksciai nesuprantu to noro turet muiline ir daryt belekokius
snapshotus. Jei ruosies fotkint imi fotika. Jei siaip netycia nutinka kazkas
idomaus ir reikia uzfiksuot fakta ir imest I feisbuka - per akis telefono, o
jei pamatai kazka grazaus, tai muiline visitiek nepades..

"pjezo"  wrote in message news:j2voij$cga$1@trimpas.omnitel.net...

as manau, kas teisigas klausimas perkant- "ar man tikrai to reikia".

mat- pripazinsiu- 70 atveju is 100 tikria uztenka FZ20.
likusiai 30- man trukta... ne, ne veidrodzio- o butent mazos muilines:)- kad
butu galima patogiai isimesti i kisene ir tureti po ranka.

Nes jau kazkas teisingai pastebejo- dideli aparata dazniausiai nesitasysis-
reik but nemazu entuziastu, kad tampytis toki svori.
O va maza muiline- visada gali buti kiseneje.
Rezulate turi foto po ranka tuomet kai to reik ir geriau prastesnes
nuotraukos nei ju veisai nebus.