Tema: Re: pirmasis veidrodinis fotikas, kokį rinktis?
Autorius: pjezo
Data: 2011-08-23 11:03:28
sneku teisingai- taip kaip buvo:)
o va tuomet masciau- is ties neteisingai.
Kazkodel tai buvo isitikinimas kad butinai reikia minimum D70 ar 30D, ilgesnio stiklo, ir geros blykstes. Da buvo isitikinimas kad viskas turi buti nauja ir su garantija ir pirkta butinai tik LT (nu cia gal po ne visai sekmingo kitos naudotos elektronikos- nautbuko isigijimo).

Vat ir atvede mane i prota, kad tokia suma ismesti, kaip pradedanciajam- kvaila.
Geriau is pradziu imti SLR like ir jei bus poreikis - tada jau rimciau apsirupinti.
O del naudoto veidrodinio- na tai tuo metu naudota FZ-20, su dviem akumais, tase, 1gb kortele, statyvu isigijau uz 1200 Lt.
uz tokia suma (tuo metu) naudotas veidrodinis (su panasiu komplektu) niekaip nebutu isejes.