Tema: Re: pirmasis veidrodinis fotikas, kokį rinktis?
Autorius: Jonas
Data: 2011-08-23 15:37:19
Man per 3 metus tampyt D80+18-135 noras nepraejo :) Buvau pradejes ieskot
aftermarketinio dirzo, kad kaklo netrintu, bet paskui nusipirkau lowepro
slingshot kuprine ir viskas ok. Prie to pacio ten dar ir SB600 bei 50/1.8
guli :). Aisku jei ilga diena, buna kad uzknisa tas fotikas, bet uztai
vakare atsigauni prie Lightroom'o atsisedes :)
Is tikro as manau, kad DSLR yra skirtas zmogui kuriam patinka fotografuot.
Tada iskenti tuos menkus nepatogumus, bandai tobulet ir dziaugiesi paciu
procesu. O jei jis perkamas del graziu nuotrauku, kurias fotikas pats turi
daryt, nes kainuoja daug tai ir gaunasi, kad ir rezultatas nedziugina ir
tampytis sunku. Ir ta maza muiline nusipirkus dslr'as is vis pasidengia
storu dulkiu sluoksniu...

"Dainiushas"  wrote in message news:j305ei$1s4$4@trimpas.omnitel.net...

bet nesakyk, tampytis veidrodį net ir su kokiu 24-105 kažkaip ne visada
norisi, ypač kai praeina etapas "kaip zjb, nusipirkau dslr'ą"....