Tema: Re: pirmasis veidrodinis fotikas, kokį rinktis?
Autorius: Jonas
Data: 2011-08-23 14:36:20
Kasdienis smartfonas zinoma ne. Turistavimui skirta sitas
http://www.gsmarena.com/nokia_3720_classic-review-389p6.php

Bet siaip mano pasisakymas  buvo ne apie specialaus pritaikymo daiktus, o
apie mini muiline kuria tipo galima nesiotis vietoj DSLR'o visur ir visada,
kad neduok die nepraleistum ledinio kadro.

"Edvinas"  wrote in message news:j3006e$p46$1@trimpas.omnitel.net...

2011-08-23 11:45, Jonas rašė:
> O as tai atvirksciai nesuprantu to noro turet muiline ir daryt
> belekokius snapshotus. Jei ruosies fotkint imi fotika. Jei siaip netycia
> nutinka kazkas idomaus ir reikia uzfiksuot fakta ir imest I feisbuka -
> per akis telefono, o jei pamatai kazka grazaus, tai muiline visitiek
> nepades..

O ką pasakytum apie vandeniui ir smūgiams atsparią muilinę? :) Ar tavo
mobilka irgi tokia?