Tema: Re: pirmasis veidrodinis fotikas, kokį rinktis?
Autorius: pjezo
Data: 2011-08-23 10:06:41
jap.
ir dar- reikia juseriui gerai pagalvoti ir realiai ivertinti savo poreikius.
pries kokius 6-7 meteliu ir as buvau baisiai uzsideges imt veidrodini, tada rinkausi tarp Nikon D70 ir Canon d30...
Jau buvau nusimates visa komplekta su pora stiklu, blykste ...
Sumoje buvo pasiruosta isleisti apie 10 kilolitu...
Gerai kad buvo kas atvede i prota ir nuleido ant zemes- po pasnekesio su keliais protingais zmogeliukai uzsiimanciai fotografija su veidrodinia skaitmena- buvo isigytas naudotas Panasonic FZ-20.
Ir juokinga- bet man jo iki siol pakanka:)
IMHO daugelis dabar perka veidrodzius daugiau del mados, o ne del to kad ju reikia ir kad sugebes isnaudoti veidrodinio galimybes:)
Bet cia tik IMHO...