Tema: Re: pirmasis veidrodinis fotikas, kokį rinktis?
Autorius: AS
Data: 2011-08-21 20:04:09
"eimaz" <eimaz@nomail.lt> wrote in message
news:j2r98j$1vo$1@trimpas.omnitel.net...
> niekada nevėlu nusipirkti objektyvų. pats suprantu, kad su 18-55 ilgai
> netempsiu.
> o dėl muilinių juk rašiau, kad pirmasis pirkinys po muilinės, o jūs jas
> vis tiek siūlot :)

Tie siulomi nera muilines parametrais, nors ir muiliniu dydzio. Tiesa, gal
Sony savo interfeisu arciau, nors matrica ir geresne. Sony verta, jei ju
objektyvo-aparato proporcijos nedirgina.

Is vaikystes fotografavau juosta, veliau perejau per D70, D200, pries gerus
metus paemiau GF1. Nuo to laiko D200 buvo paimtas tik keleta kartu, kai to
tikrai reikejo del blico ar ypatingesnio objektyvo. Labai jau patiko dydis
ir svoris.

> kadangi kiek esu matęs, pas daugelį yra canon'ai, 350, 400, 450d. tai kol
> kas į juos labiausiai ir žiūrinėju. norėjau išgirst kokių nuomonių apie
> juos.

Ziureti galima, reikia tik tureti minty, kad tai entry level su visomis to
pasekmemis. Jei kojas apsilus, mastoma toliau apie rimtesnius veidrodinius,
viskas tvarkoj. Jei rimtesniu nereikia, m43 labai nedaug nusileidzia
techniskai. IMHO