Tema: Re: Nuotrauku organizavimas iPad'e
Autorius: bat0nas
Data: 2011-09-29 09:44:36
:)
Pažiūrėjus į tai, kur viskas eina, labai gali būti, kad būtent su vienu
gamintoju ir sėdėsim. Vokiečiai su ipad'u, vengrai ar kas ten su samsungu...

"martinez"  wrote in message news:j5sd5e$qll$1@trimpas.omnitel.net...

nu tik neverkit del apple monopolijos. jei ne apple, sedetumem dabar visi su
shudinais hp ir windows CE.

"bat0nas"  wrote in message news:j1vten$r16$1@trimpas.omnitel.net...

Panašiai laiko jau ir aš naudoju iPad'ą :D Variau smarkiai dėl failinės
sistemos nebuvimo. Bet turiu pripažinti, kad susitaikiau su tuom (kas
belieka) ir priekaištų galima sakyti - nebeturiu. Dabar toks rimtesnis
priekaištas - nelabai aiškus multitaskingas. T.y. ne visos aplikacijos
grįžta į pageidaujamą būklę.

Bet visumoje - aparatas yra super. Žiauriai apmaudu, kad prisidedu prie
Apple monopolijos.

--
"Memba of board"  wrote in message news:j1u93q$7mb$1@trimpas.omnitel.net...

Samai, turiu iPada jau 3 menesiai.
Galiu pasakyti,kad shudas kaip reta, tinka tik RSS skaityt ir vaikui ferma
zaist.
RETAS GAIDYS.
Na bet tu aisku tuoj pradesi aiskint, kodel Androidiniai tabletai
nepopuliarus, jei iPedas toks sudas :)))))