Tema: Re: Nuotrauku organizavimas iPad'e
Autorius: Andrius
Data: 2011-08-28 12:08:40
On 2011-08-10 15:45:56 +0000, Memba of board said:

> Samai, turiu iPada jau 3 menesiai.
> Galiu pasakyti,kad shudas kaip reta, tinka tik RSS skaityt ir vaikui
> ferma zaist.
> RETAS GAIDYS.
> Na bet tu aisku tuoj pradesi aiskint, kodel Androidiniai tabletai
> nepopuliarus, jei iPedas toks sudas :)))))

Pirma pasakyk ko tikejai is jo ispausti, o tai taip iseina pirma
nusiperku o paskiau galvoju kad jis ne PC.

As tai naudoju filmu ir tv laidu perziurai, nuotraukoms perziureti ir
susikelti is fotiko, emailas, narsymas po neta, skaipas, zurnalu
skaitymui
vaikai tai zaidimus pliekia, PSP sony jau dulkem apaugo, net neidomus
jiems pasidare ir t.t.