Tema: Re: Nuotraukų organizavimas iPad'e
Autorius: bat0nas
Data: 2011-06-27 07:42:23
Kol neturėjau - šaukiau. Įsigijau - nuomonė nepasikeitė.

PS: Man tikrai patinka šis įrenginys (jokiais būdais nenoriu jo sumenkinti);
tiesiog domiuosi failų tvarkymo subtilybėmis.

--
bat0nas
Follow me on Twitter: http://twitter.com/bat0nas

On 2011-06-23 21:40:00 +0200, Rimas said:

> Būtent, nei viena nėra tobula, bet kažkaip man per ilgą laiką susidarė
> įspūdis, kad vieną iš tų netobulų, tu kažkaip jau labai stipriai gini ir
> ji tau yra tobulesnė už kitas. Kad ir kas ką tau besakytų.

Keisciausiai buna ta,i kad tie kurie garsiai saukia kad tai shhhh...
net nera rankose laike ar tureja.