Tema: Re: Nuotraukø organizavimas iPad'e
Autorius: vist
Data: 2011-06-24 15:09:21
On Fri, 24 Jun 2011 13:45:11 +0200, SAMas <samaseuropa@gmail.com>
wrote:
>Pirma isigyk toki irengini o paskiau sukauk koks shhh, ar telefono uztenka,
>kokios tos elementarios funkcijos pagal tave reikialingos.
Kam pirkti slamsta kuris jau ISKARTO netenkina mano ELEMENTARIU
poreikiu? Tau elementarus pavyzdys: cia zmogenas viena diena raso, kad
esa laimingas nusipirkes obuoli, o jau kita diena : "ėee o kaip man ta
ir ta padaryt". Ir pasirodo, kad elementariam darbui reik nusilenkt
obuoliui ir daryt TIK TAIP kaip jis sugalvojo.

Kam ten zaisti su Dropbox, kad galeciau zmoniskai ir elementariai
perkelt failus nenaudojant idiotisko iTunes. Didesnio gemarojaus ir
nesugalvosi.
Pries pirkdamas daikta ivertini ka jis gali pasiulyti ir ko tau
reikia. Deja ipad nieko gero taip ir nepasiulo.
Obuolys kaip telefonas man taip ir neprilipo, Mac stalinis vartotinas
dalykas, bet rimtam darbui (cia nekalbu apie video ir grafika) jis pas
mus netinkamas. Visu abuoliu dizainai puikus, bet toliau ziurint
liudnas vaizdas...

Buvo cia tokie pizonai obuolistai atvaziave i biura prisistatyti.
Pradejo su ipad ten fotkes savo darbu demonstruoti. Ir uzstrigo
nerealusis obuolys kai norejo fotke isdidinti. Taip kad visi produktai
turi trukumu. Obuolys skiriasi nuo kitu tik savo idiotiska kaina uz
minimum galimybiu.

>Na jei tu atsistojas tai darai neturedamas galvos ant peciu, vietoj to
>kad atsituptum.
Taigi kolega pats taip darai: rasai kad nera bet galim issisukti. Tai
pats siki atsistojes nes DIDYSIS OBUOLYS taip pasake.