Tema: Re: Nuotraukų organizavimas iPad'e
Autorius: bat0nas
Data: 2011-06-22 06:50:28
Na klausimas gal buvo kiek ne toks, bet tada iš karto kitas klausimas: su
kokia programa jungtis prie PC. Pastebėjau, kad yra nemokama VMware
(kažkodėl man nepavyko su ja prisijungti) ir lyg kelios Remote Desktop
mokamos programos (dar nepriėjau iki jų).

TAČIAU reikia vietoje nuotraukas tarp folderių pasimėtyti, persivadinti. Man
reikia lokalios programos nuotraukų organizavimui ir peržiūrai. Kaip aš
gavęs į iPad'ą nuotrauką įsikelsiu ją į namų kompą? :) Tipo iš Mail
programos į Photos programą, iš Photos į Dropbox'ą, tada remote desktop į
namų kompą, tada iš Dropbox į nuotraukų katalogą (arba tiesiai DropBox
kataloge) persivadinu failus ir ten rūšiuojuosi nuotraukas?
Ne!
Remote šioje vietoje netinka.

--
bat0nas
Follow me on Twitter: http://twitter.com/bat0nas

--
"GSHOCK"  wrote in message news:itqple$tae$1@trimpas.omnitel.net...

"bat0nas" <bullka@gmail.com> wrote in message
> Labas,
>
> Susidūriau su pirmu bajeriu. Pasirodo Photos programoje nieko negalima
> daryti. Tik peržiūrėti ir trinti. Nuotraukas galima tvarkyti tik iTunes ir
> po to vėl sinchronizuoti su iPad.
>
> Man reiktų tokių funkcijų:

Per remote desktop jungiesi į PC ir terliojiesi su savo photoshopu.