Tema: Re: Nuotraukų organizavimas iPad'e
Autorius: andrius.kr
Data: 2011-06-22 15:40:04
Laba diena,

nieko čia juokingo neįžvelgiu. Nebent kai nori iš turinio vartojimo daikto
padaryt kompiuterį. tada taip, gaunasi anekdotas ir useris iki melynumo
nepatenkintas, kodėl negali padaryti kokio powerpointo su tam neskirtu
įrenginiu.

"PxYra"  wrote in message news:itslsd$1k0$1@trimpas.omnitel.net...

cia ziuriu su tuo iPadu vieni anekdotai :D o jei tas laiskas su foto pasto
dezuteje jau istrintos ka tada daryt? vel uploadint i kita meila? o man dar
kazkada MS active sync atrode nepatogus.....